"Kami cuma menyediakan kata-kata, tapi PAS telah menyediakan orang-orangnya untuk berdemontrasi,"

Penasihat Gerakan Mansuhkan PPSMI (GMP) Datuk A Samad Said.

membunuh Demokrasi Mencemar Institusi

17 Oktober 2009

Ini dia Umno, inilah yang memamposkan orang melayu, yang menyempitkan pemikiran bila ada lagi karat-karat Umno yang berfikir yang semuanya adalah hak dia. Hatta kerajaan Malaysia pun hak Umno.

Wahai Yahaya Mat Ghani jangan ingat kerajaan Malaysia hak Umno, Kerajaan Malaysia adalah semua rakyat Malaysia bukan hak mutlaq Umno-BN. Umno cuma memegang tampuk pemerintahan sahaja buat masa ini, ia adalah amanah rakyat Malaysia bukan hak mak bapak Umno.

Kalau pihak pembangkang yang masuk permis atau bekerja dengan kerajaan pun apa salahnya sebab mereka pun rakyat Malaysia.

Merujuk pada kenyataan beliau :


"Dengan nada sedih dan kecewa terdapat kementerian dan agensi kerjaaan apabila ada surat daripada ketua-ketua cawangan, tidak pernah diendahkan dengan alasan politk tidak boleh masuk campur urusan kerajaan.

"Oleh itu saya harap lepas ini surat, pandangan dan tandatangan ketua cawangan diguna pakai," kata Yahaya Mat Ghani sambil menambah bahawa ia penting untuk memastikan sokongan mereka terhadap Umno.

Lepas ni buang lambang harimau kembar letak jer logo keris telanjang kat logo rimau tu.... apa la mabuk ni... mangkuk hayun tul la nak jadikan sektor awam hak mak bapak Umno punya.

Perkara ni pun dah berlaku... dan makin parah berlaku.

0 ulasan:

Siaran Langsung Parlimen

Galeri BlogGeRun

Akhbar Asing

Suara Politik

  © Free Blogger Templates Columnus by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP