"Kami cuma menyediakan kata-kata, tapi PAS telah menyediakan orang-orangnya untuk berdemontrasi,"

Penasihat Gerakan Mansuhkan PPSMI (GMP) Datuk A Samad Said.

Zahid menteri Ciput, Bahaya Kepada 1 Malaysia

29 Mei 2009

Ciputnya menteri ni bila meletakkan kesilapan kepada TV9, kalau tak nak cakap jer tak nak, jangan letak kesilapan atas orang lain.

Siap kata tak ada niat lagi. Bila TV arus perdana dok war-warkan tak kan la Zahid tak dengar atau tak menontonnya, atau orang-orang makan upah dengannya tak bagi tau. Lepas ni dia kata tak dimaklumkan oleh anak-anak buahnya pula, sebab yang buat confirmation adalah bukan dia tapi anak buahnya. kuang3x kalau taraf menteri camni boleh kita gelak sampai senak sebelum orang lain dunia lain gelak ngan menteri kita.

Lagi parah bila seorang menteri pertahanan yang dipertanggungjawabkan menjaga keselamatan negara tidak tahu atau tidak ambil tahu apa yang berlaku di Malaysia. TV arus perdana dah seminggu buat iklan takkan Zahid tak tahu. Kalau dia tahu, kenapa tidak membuat pembatalan awal-awal lagi sebelum tiba waktunya sampai semua orang tertunggu-tunggu. Kalau dia kata tak tahu, sah la dia tak layak memegang jawatan menteri pertahanan. Boleh desak dia letak jawatan kerana boleh membahayakan kepada Malaysia. Alasannya, perkara yang terbuka camtu pun dia tak ambil tahu berkenaan dengan dirinya, amacam korang ada setuju ngan cadangan dan rasional hamba berikan ni?!!!

Hamba selitkan kenyataan dia dalam Malaysiakini:

Zahid tiada niat debat dengan Husam

Naib Presiden Umno Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi memang tiada niat berdebat dengan rakan sejawatannya dalam PAS Datuk Husam Musa secara langsung di sebuah stesen televisyen, Selasa lalu.

Dalam satu kenyataan kepada akhbar rasmi PAS Harakah hari ini, menteri pertahanan juga melahirkan ducakita kerana exco kerajaan Kelantan itu mendakwa beliau menarik diri daripada menyertai rancangan tersebut.

"Saya tidak pernah mengesahkan kepada TV9 apatah lagi dengan Datuk Husam untuk menyertai siaran langsung rancangan Hujah pada 26 Mei," katanya.

Zahid bagaimanapun mengakui TV9 pernah menjemput beliau untuk menyertainya.

"Penolakan untuk tidak menyertai program tersebut adalah disebabkan oleh komitmen saya terhadap acara-acara lain yang telah diatur pada hari dan waktu yang sama terlebih dahulu dan ini telah saya nyatakan kepada mereka (TV9)," katanya.

0 ulasan:

Siaran Langsung Parlimen

Galeri BlogGeRun

Akhbar Asing

Suara Politik

  © Free Blogger Templates Columnus by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP