"Kami cuma menyediakan kata-kata, tapi PAS telah menyediakan orang-orangnya untuk berdemontrasi,"

Penasihat Gerakan Mansuhkan PPSMI (GMP) Datuk A Samad Said.

Mohammad Nizar Bertanggungjawab, Pasrah Keputusan Mahkamah: serah kereta rasmi Toyota Camry

25 Mei 2009

Berikutan keputusan Mahkamah Rayuan yang memihak kepada Zambry, Nizar akur dengan keputusan itu, antara tandanya ialah kereta rasmi MB Perak telah pun diserah kepada kerajaan negeri Perak. Kereta ini serah bukan untuk dipakai, tetapi untuk dilelong oleh Zambry. Mungkin barisan exco Umno-BN tak layak nak pakai kereta Cambry ni bukan terlalu mahal tapi tak ada class, tak pun takut pada aura exco PR yang pakai kereta itu sebelum ini.

IPOH 24 Mei — Bekas Menteri Besar Perak Datuk Seri Mohammad Nizar Jamaluddin hari ini menyerahkan kenderaan rasmi Menteri Besar, Toyota Camry, nombor pendaftaran AGS 10 kepada kerajaan negeri di Bangunan Perak Darul Ridzuan, di sini.

Pembantu Khas Mohammad Nizar, Amran Harun berkata Mohammad Nizar menyerahkan kunci kereta itu kepada pengawal keselamatan yang bertugas di bangunan itu pada kira-kira 8 pagi berikutan hari ini adalah cuti hujung minggu untuk kakitangan kerajaan.

Mohammad Nizar sudah memaklumkan kepada pegawai kerajaan negeri yang bertanggungjawab berhubung pemulangan kenderaan rasmi itu, kata Amran kepada Bernama ketika dihubungi hari ini.

— BERNAMA

0 ulasan:

Siaran Langsung Parlimen

Galeri BlogGeRun

Akhbar Asing

Suara Politik

  © Free Blogger Templates Columnus by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP