"Kami cuma menyediakan kata-kata, tapi PAS telah menyediakan orang-orangnya untuk berdemontrasi,"

Penasihat Gerakan Mansuhkan PPSMI (GMP) Datuk A Samad Said.

Hasrat Datuk Seri Khir

24 Januari 2009

Baru-baru ni hamba ada terbaca tentang hasrat Datuk Khir untuk untuk memulihkan imej dan kredibiliti parti beliau dengan mengemukan beberapa perkara di bawah ni....

"Daripada segi ekonomi pula, Dr Mohamad Khir berkata dua perkara perlu diberi tumpuan iaitu merapatkan jurang pendapatan antara rakyat tanpa mengira kaum dan merapatkan jurang kualiti hidup antara rakyat."

Hamba rasa cadangan untuk merapatkan jurang ekonomi rakyat malaysia sangat baik dan murni, tapi jangan hanya diperjuangan berjadual saja, maksud hamba bila jadual pilihanraya atau pemilihan. Sebab kalau tak silap hamba dah lama hamba dengar banyak orang kata gitu sebelum ni... tapi tak kemana, hamba dok pikir-pikir hasrat Datuk tak akan berjaya, kalau nak berjaya Datuk kena bagi peluang kepada orang lain untuk laksanakan hasrat ni.... hamba yakin hasrat Datuk ni tercapai kalau Pakatan Rakyat yang laksanakan, sebab parti Datuk dah lama cakap tapi tak jadi-jadi. So... amacam Datuk??!!! ada berani dan ikhlas nak realisasikan hasrat ni...

Tengok kat bawah ni, camana agaknya nak rapatkan jurang pendapatan yang kita pun tak pernah terpikir income sebanyak ni yang hamba kutip dari rakan blogger:


Hamba pun tak pasti tul ke tak, tapi korang boleh nilai sendiri laa, ni baru sikit kot kalau nak dibandingkan dengan ketirisan dan kebocoran yang lain.

Korang jangan jeles ngan jumlah tu... korang nak kaya gak buat cam diaorang buat, kalau taknak! berpuas hati lah apa yang dimiliki sekarang.


0 ulasan:

Siaran Langsung Parlimen

Galeri BlogGeRun

Akhbar Asing

Suara Politik

  © Free Blogger Templates Columnus by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP